Aquest es el blog de Climent Sabater

Aqui es on vull depositar el que vaig escrivint o he escrit al llarg del temps. El contingut dels meus escrits, es divers, pero habitualment tenen caire reivindicatiu o social



Fixau-vos que la data de publicacio, normalment, no coincideix amb la data en que es va escriure.



A MIS AMIGOS CASTELLANOPARLANTES:

Os pido un poco de paciencia, hasta que tenga
tiempo de traducir los escritos.



dimecres, 20 de desembre del 2017

CONFESSIO

Nova feina del Taller de escriptura.

Volia investigar un poc i vaig anar a peu més enllà del llindar de la sorra de la platja, mentre els meus amics, estaven jugant a les dunes de Els Platjals.  Me vaig allunyar una mica per la costa. Res, no més de docents metres, perquè me estava fent mal als peus amb les roques punxegudes. Estava convençut de que no trobaria ningú, al cap i a la fi, a la platja només érem noltros, els al·lots del campament i unes poques famílies. A aquesta platja on érem, no hi havia un quiosquet com a l’altre.
En arribar a un replà natural, d’aquells formats per una llosa arrodonida i llisa, veig una dona estirada, prenent el sol... sense res dalt! Li veia els pits! Ella, en veure’s sorpresa, es va asseure i plegar, tapant-se amb els braços. Jo, amb el sufoco, no m’ho vaig pensar un moment i hem vaig tirar a la mar de cap. Que freda! Però, qui diu fred? Nadant vigorosament, es fred desapareix i jo volia allunyar-me ràpidament d’aquell lloc.

Tot arribant a la vorera i un poc cansat, vaig pensar: me tindré que confessar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada