Aquest es el blog de Climent Sabater

Aqui es on vull depositar el que vaig escrivint o he escrit al llarg del temps. El contingut dels meus escrits, es divers, pero habitualment tenen caire reivindicatiu o social



Fixau-vos que la data de publicacio, normalment, no coincideix amb la data en que es va escriure.



A MIS AMIGOS CASTELLANOPARLANTES:

Os pido un poco de paciencia, hasta que tenga
tiempo de traducir los escritos.



dijous, 4 de gener del 2018

SOMNIS (Dedicat als meus fills)

Diuen que –a la vida- tenim que lluitar pels nostres somnis. I jo sempre ho he fet; he lluitat pel meu, que es únic: la vostra felicitat. I no ho deixo de fer cada dia. Vull la felicitat den Lluis, aquell fillet –molt bon fillet-  que als 17 anys, es va convertir en un adult independent; que na Roser –sa meva xufleta- trobi la força necessària per assolir la seva i que, el petit de tots –i de cor mes gran- guanyi la seva autèntica cursa. Quan escric aquestes retxes, penso i torno a pensar i no recordo quan vàreu deixar de ser fillets i, mentrestant, els dos majors ja teniu els vostres propis fills. Es la vida, que no atura, i aconsegueix que aquesta roda de somnis sigui perpetua.
                                                 Nadal 2017

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada